недеља, 17. фебруар 2013.

MAŠA I MEDA

     Koliko puta ste samo čuli, ili i sami izgovorili rečenicu koja počinje sa '' U moje vreme..."  U moje vreme je bilo ovako, ili onako, radili smo ovo, nismo imali ono, bilo je bolje, bilo je gore... I skoro svaki takav razgovor završi se sa prisećanjem na stare dobre crtane filmove. One u 7 i 15, one pre Dnevnika, ili za vikend. Nije ih bilo puno. Čekali smo ih ko ozeblo sunce :) U današnjoj eksapnziji televizije i crtaća pomalo je teško pronaći nešto kvalitetno. Ima i toga, nije da nema, ali trik je pronaći nešto dobro. Deca se kao čičak lepe za sve vrste ekrana, to sad i sama vidim, i jako je bitno šta gledaju dog tako priljubljeni pilje i tonu u neki virtuelni svet. E pa, ja sam našla jedno blago i jako sam ponosna na to :)) Možda se neće svi složiti sa mnom, al za mene je crtani film Maša i meda pravo blago. Maša je prava mala Ruskinja, plava, slatka, sa velikim plavim očima. Podseća me na devojčice iz onih ruskih bajki koje sam ja gledala kao dete. Ali Maša je daleko od male slatkace. Maša je prava mala napast :) Ja ne volim za decu da kazem da su nevaljala ili nemirna. Mnogo je bolje i ispravnije, po mom mišljenju, reći da su nestašna. Maša je u najmanju ruku nestašna. Ali je dobrica i ima veliko dečije srce. Meda Miško je jedina životinja u šumi kaja podnosi Mašu i jedino meda hoce da se igra sa njom, a pri tom i da je pazi i izvlači iz nevolja. Zajedno njih dvoje su neodoljivi! I meni se srce topi kad ovaj moj mali nestaško, koji je odgledao svih 20-ak epizoda bar 100 puta i sve zna napamet, krene da je imitira. Kad god usisavamo on sedne na kabli usisivača i viče: jojojojojojoj!!! Upravo to je scena iz jedne epizode. A počeo je i da ispušta zvuke kao ona :) Još čekam da progovori ruski:)
    Ali, ako ne verujete meni pogledajte neku epizodu i uverite se i sami. Ima 29 epizoda, ali par njih, na žalost, nema na you tube-u. Pogledajte prvu epizodu, pa onda i sve ostale. I uživajte, Maša je zarazna!


5 коментара:

  1. Divan crtac,uzivala sam,pogotovo sto je ruski:)Hvala na deljenju:)

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo si ovo napisala, preporučila si divan crtani film.
    Na mom blogu imaš nagradicu, bilo bi mi drago da je preuzmeš.

    ОдговориИзбриши
  3. Imam jednog malog dečaka,koji obožava ovaj crtani....Da li možda znate ima li gde da se kupi nesto od igračaka sa ovim likovima?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zanimljivo, crtani jeste sve popularniji, ali kod nas jos uvek nema takvih igracaka. Nazalost :( Ovih dana zbog praznika intenzivno obilazimo prodavnice igracaka i nista vezano za Masu nismo nasli.

      Избриши