петак, 28. септембар 2012.

Mladjana cokoladna ja

      Ne znam kako da objasnim to, ali mnogi ne shvataju da ja ne volim da slavim svoj rodjendan. Ne volim mnogo ni tudje :) Al to ajd i nekako... Nije to zbog one sve vece i vece cifre, nije zbog starenja  i tih gluposti, nego prosto ne volim. Ne volim svu tu larmu i halabuku, pridavanje prevelike paznje kad meni bas i nije do toga. Tako nekako. Meni rodjendani sluze kao izgovor da pojedem nesto slatko! Ko da mi za to treba izgovor, al ajde :) Ove godine sam pravila nesto sa bloga sto je uvek mac sa dve ostrice. Par dana pre toga sam se malo zeznula sa mafinima sa tikvicama. Pojeli su se, nije da nisu, al kakvi su bili, bolje da nisu ni bili. Ovu cokoladnu tortu sa bananama sa moje-grne.com bloga merkam vec duze vreme, cak sam je imala u vidu i za Maksijev rodjendan ( i moram odma da dodam,  steta sto je nisam pravila) ali nekako nisam imala hrabrosti. Ovaj rodjendan je bio savrsen za isprobavanje. I eksperiment je uspeo! I bila sam jaaako srecna. Ne znam zasto, ali jako se obradujem kad napravim nesto lepo slatko :)))

   Evo linaka sa receptom:
http://moje-grne.com/2010/05/09/cokoladna-torta-sa-bananama/

  A evo i par mojih slika slikanih na brzu brzinu jer se torta nije dugo zadrzala u nasem skromnom domu. Moram da priznam da je super iako su me naterali da joj stavim i slag koji ja ne volim.


 
















Pa zao mi je Kandee Johnson, ali ova torta je mnojo bolja od tvoje :)))

I tako rodjendam je doso i proso, ruckala se torta koja ce se dugo pamtiti i pevusio se  Balasevic,sasvim slucajno...

Нема коментара:

Постави коментар