субота, 30. март 2013.

PORTRET

   Ideju za ovo sam pronašla jako, jako davno. I krčkala se dugo u mojoj glavi. Ovih dana sam konačno rešila da stari ram koji se vukao besposlen po kući pretvorim u siluetu-portret mog sina. Ideja je sa bloga http://cafecreativo.blogspot.com/search?q=Silhouette+Portrait


    Tamo je dato i detaljnije objašnjenje u slikama, tako da italijanski jezik ne bi trebao da bude problem. Ja sam slikala sina iz profila ( jedva nekako, to dete nikada ne miruje! ) pa sam na jako tankom pariru precrtala siluetu sa monitora. Znam, nisam smela, monitori ne bi trebalo da se dodiruju, i ja ponavljam tu rečenicu hiljadu puta u toku dana, ali morala sam. A i bila sam pažljiva :) Onda sam siluetu precrtala na običan crni deblji papir ( knjižara Hijeroglif, ima ih u svim mogućim nijansama, raj za 8 dinara! ). Takvu crnu siletu zalepila sam na običan beli papir iz bloka za crtanje i ubacila u ram. Na kraju sam dodala neke i ptičice za dekoraciju, i odlično je ispalo.






Lako, može svako :)))

7 коментара: