петак, 12. април 2013.

KUTIJA ZA SITNICE - URADI SAM

   Sitnice život znače :) Al kad ih ima previše i kad se vrzmaju svuda po kući, onda mogu i da nerviraju. Slučajno sam našla prigodno uradi sam rešenje, i čim smo ispraznili kutije sa pahuljicama krenula sam u akciju. Ispalo  je super jer se računi, olovke i ostale gluposti više ne vuku po kući, a kutijica je neupadljiva i ne bode oči.
Inspiracija je sa bloga ovog http://www.katydidandkid.com/2010/07/cereal-box-stationary-organizer.html



A ovo je moja varijanta:







 I da. Konačno sam oslobodila držač za salvete pa sad on može da se vrati svojoj prvobitnoj funkciji:)
Pre i posle

14 коментара:

  1. Great idea, they look awesome and so practical. Thanks for sharing.I am now a follower of your blog and look forward to return visits. I invite you to join me as well on my blog at http://atastefultouch.blogspot.com
    Hugs, Gayle (in Canada).

    ОдговориИзбриши
  2. ja svoje stvarčice (račune i sl) isto držim u držaču za salvete ;D
    ovo je stvarno dobra ideja

    ОдговориИзбриши
  3. Obozavam ovakve reciklaze. Sa malo dobijes puno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo tako. I kad jednom krenes da pravis ovakve stvarčice, nikad kraja.

      Избриши
  4. svrati do mene
    http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2013/04/nova-blogonagrada-new-blag-award.html

    ОдговориИзбриши
  5. That is a really great idea! Thank you for sharing this at the Anything Blue Friday party at The Dedicated House. Hope to see you again at the bash! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    ОдговориИзбриши
  6. Da, lepo kažeš, kad se jednom krene... Još ako prvo ispadne dobro... Sad samo gledam šta da seckam po kući i menjam mu lični opis! A kad smo već kod kutija, svrati do mene, vidi šta sam napravila :)
    http://izmaminogormara.blogspot.com/2013/05/do-it-yourself-recycle-save-planet.html

    ОдговориИзбриши
  7. Obozavan od nicega-nesto.sada mi predstoji bas to,pravljenje kutija za sitnice i druge stvari.racune i ja drzim u drzacu za salvete.Preuzmi nagradicu od mene:))

    ОдговориИзбриши