понедељак, 8. октобар 2012.

Kutije, kablovi, držači...

    I sve ostalo potrebno za malkice bolju organizaciju sitnica po kući. Puna nam je kuća kablova. Stalno govorim da jedva čekam da dodje vreme kada ćemo da živimo u svetu bez kablova. Znam, znam, negde u svetu ljudi stvarno tako žive! Iz ovog ugla meni to deluje kao naučna fantastika :) Kompjuteri, telefoni, foto aparati, televizori, plejeri....iha, kolko je to kablova! A sa njima dolazi i moja omiljena prašina Da ne pominjem da se ježim kad se kablovi vuku po podu. A koliko puta smo neki i izgubili. Sve se to meni jako dosadilo pa sam ovog leta nešto i uradila povodom toga.
   Kao prvo, pronašla sam ovo




     Ceo tutorijal je na sledećem linku :

     Još sam se oduševila sto već imam bočicu Johnson kupke, pa taman da bude slično. Ipak seckanje te bočice nije bas islo glatko, ali snašla sam se nekako. Ali kad sam htela da napravljeno i primenim ukapirala sam da postoji jedna mala, malecna razlika izmedju Srbije i Amerike. Utičnice nam nisu iste!!! Grrr. Moj drzač je ispao ovako 





     Jeste on funkcionalan, ali nije praktičan. Mada sve zavisi od oblika punjača koji imate. Ali generalno, mobilni iz ovako napravljenog držača ne moze da se izvadi bez izvlačenja punjača iz struje. Al nisam se dala. Pregledom ostalih bočica po kući ukapirala sam da bi Duel za tepihe bio odličan :)))

( inače toplo ga preporučujem svima koji imaju male djavolke koji jedu svuda po kući. skida fleke fantastično,lako se koristi a i ne miriše lose)

       Evo i mog drugog pokušaja pravljenja držača za punjenje mobilnog

     
To je vec mnogo bolje, zar ne? Nisam htela da na njega lepim bilo šta jer je skroz cool i ovako, samo sam obmotala šarenu vunicu i par mojih omiljenih pufnica i to je to. A kao čuvar-kućicu za sve ove naše kablove napravila sam korpicu od starih novina. Eto dobrog načina da se iskoristi Blic žena. Znači, kad date 25 dinara i za 3 sekunde pročitate Blic ženu, uzmete makaze i lepak u ruke, pogledate sledeći link i moje slike i napravite ovu slatku korpu. Uskoro ću morati da napravim još jednu za malene čarapice koje se uvek nekako izgube po fijoci.

http://www.lovelytrash.com/project/newspaper-woven-basket/







 Uživajte drugari!!!


Нема коментара:

Постави коментар