субота, 13. октобар 2012.

Zdrava hrana

                                                     Ali  na naš način :)

    Moram da priznam, odmah na početku, da nikad nisam bila ljubitelj zdrave hrane. Ali se u trudnoći iz nekog razloga to dosta promenilo. Dan bi počela jabukom, nije bilo pržene hrane, grickalica i tako tih gluposti. Jedino slatkiša nisam mogla da se odreknem, ali niko nije savršen, zar ne:)  Onda je došao bebac i ubrzo je došlo vreme da i on nešto ručka. Tako se trend kuvane hrane bazirane na puno raznovrsnog povrća nastavio. 
   Danas, godinu i po dana kasnije, pomalo posustajem, priznajem, ali se trudim da budem jaka i odolim čipsu ili smokiju. Ali, morate da razumete, bolje da ja pojedem tu čokoladu i kesicu smokija nego dete:) Šta ću, neću valjda da bacam hranu. Srećom je moja linija prilično ok pa dozvoljavam sebi svakakve izlete i ispade, a i to mi je dobar dokaz da moje kuvanje nije tako loše. Moja dobra linija i muževljev stomak ( hahaha, ubiće me zbog ovog ).
    Ovo naše dete ko i svako drugo, valjda, ima faze kada jede super i sve, ali ima dana kada neće nista. Tada se obavezno okrećem supama i ovakvim krem čorbama. Jer i kad ništa drugo neće, malo ovakve čorbe hoće sigurno. A onda sam i ja mirna, jer znam da je pojeo sve što mu je potrebno za taj jedan obrok. Recept je prilicno lak, a i promenljiv je, što je meni dosta bitno, a ukus je skroz ok. Ako je dobro za mog malog kuvara dobro je i za mene. Elem, ubacite u šerpu povrće po želji, odnosno ono što imate u frižideru. Luk, krompir, šargarepu, celer, paškanat, papriku, boraniju, možda i malo pirinča, malo piletine (moze naravno i bez mesa, ali onda se trudim da bar meso imamo u nekom drugom obliku uz to) . Začiniti po želji, skuvati i na kraju izmiksati. Posuti peršunom i to je to. Pavlaka je super uz to, ali naravno to je samo opcija, kao i povrće koje ide unutra.
   Nisam otkrila toplu vodu, znam, ali moja ishrana ranije nije bila bazirana na ovakvim stvarima tako da su za mene ovakve čorbice pravo osveženje!



A da napravimo fin balans, da nas ne zaboli glava od tolikog zdravlja :) za dezert ćemo puslice!!! Jeeee!!!


 Prijatno i uživajte!


 

2 коментара:

  1. Naravno, u pravu si, zamisli da taj smoki dospe u pogrešne u ruke! Bolje ti to prvo testiraj, a i što kažeš, greh je bacati hranu. Toliko ljudi gladuje, a ti da bacaš smoki.

    Ja, kao trudnica, nisam bila zahtevna, ali mi se jelo isključivo voće, a piva ne znam koliko mi je bilo dosta. Pre toga, nisam mogla da zamislim dan bez paštete, ali onda se to promenilo. Počela sam da jedem ribu i pijem mleko, sve ono što mi nije padalo na pamet pre toga.

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno je cudna ta trudnoca. Mada meni piva i ovako nikad dosta :)))

    ОдговориИзбриши