субота, 6. октобар 2012.

Cekajuci Leonu

   Ah, ta Leona!!! Ja obicno nisam neki zaludjenik, nemam omiljeniji bend, ili tako nesto, muziku slusam mnogo, ali se cvrsto ne drzim ni za koga, ali Leona... :) Ne znam zasto, ali Leonom Lewis sam opcinjena od prvog trenutka kad sam je cula i ta ocaranost traje i ne popusta. Sta cu kad je slatka :) A dvanaestog oktobra izlazi novi album! Tralaala! Sad zvucim ko neka tinejdzerka, a takva nisam bila ni kad sam stvarno i bila tinejdzer :) Elem, dok cekamo Leonu gledamo novu sezonu Big bang theory, samo jednom nedeljno, na zalost, jer je super. Krenula je i nova sezona Two and a half man, zacudjujuce, druga sezona bez Carlija, ali je i takva ok. Bar meni. Dok cekamo Leonu ocekujemo i trecu sezonu Walking dead od koje ocekujem mnogo s obzirom da je druga sezona bila nekakao cudna. I tako. Ispade da ja imam ko zna kolko vremena za tv, ali to su sve serije od po 20-ak minuta, sto je podnosljivo, tj. mogu da sednem uvece i odgledam a da se ne uspavam, a muziku slusam dok idem u nabavku. Ili na pijacu :) Dok cekamo Leonu preziveli smo i jedan fin, dve nedelje dug virus :(( koji sam ja cini mi se teze podnela od njega. Ne znam zasto mi je tako sve to tesko palo, ali jeste. Sad bar mogu da udjem u sve moje pre trudnicke farmerice!!! Je! Ovih dana se iz parka vracamo sa punom kanticom kestenja. Ne znam vise sta cu s njima! Cak smo ih i kuvali :)




       Nesto sam i pravila, stigla sam za divno cudo :) Zato je nas sto uglavnom u neredu. Sto je u stvari uvek u neredu :) A ovih dana izgledao je ovako otprilike

      U stanu imamo i previse praznih zidova. Kad smo sredjivali stan, a i zadnjih par godina nekako smo potpuno zanemarili zidove. Sad smo se  na to i navikli ali kad se vratim posle nekog malo duzeg odsustva udari me nekako ta praznina. Pa sam zadala sebi cilj i misiju. Popuniti zidove sa sto manje para i sa sto vise uradi sam projekata. I krenula sam u akciju! Mada, znajuci mene vrlo je verovatno da cu tu i da stanem :) Ali nada umire poslednja :) Evo i prvih rezultata







     Jedan zid manje! Ovo sam nasla na nekim blogovima, ali ne znam na kojim jer sam samo sacuvala slike. Slike originala prosledjujem i ovde jer je originalan proizvod naravno bolji od moje interpretacije. Mozda neko bude inspirisan njima pa ulepsa sebi neki zid :)))



UZIVAJTE :)



Нема коментара:

Постави коментар